Дистанційне навчання

Дистанційне навчання 7 - 18 вересня 2020р.

 З 12.03 по 03.04 в Карашинській філії навчальний процес переведено в дистанційну форму.


Це означає, що учні навчаються вдома під дистанційним керівництвом вчителя, самостійно освоюють теми, виконують завдання.

На сайті нашої школи є теми та окремі завдання з різних предметів для кожного класу.

Карашинська філія  https://karashinci.blogspot.com/
                                       
                                            1 клас                                             
 Математика
1.Числа 41-90.Читання і записування двоцифрових чисел. Задача, яка містить два запитання(с.97).

2.Числа 41-90. Читання і записування двоцифрових чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач. Вимірювання довжини відрізка(с.98).
Українська мова
1. Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів “Тарас Григорович Шевченко”,” Леся Українка”(Ч.2,с.55).

2. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком.

Я досліджую світ
Чому без повітря немає життя?(с.49).

Англійська мова
1. Моя улюблена їжа с.80-81.

2. Я маю..... с.82
                                               2 клас
Математика
1. Складання таблиці ділення на 5. Знаходження значень виразів і розв’язування задач.№768,769.772(усно)№773,774(письмово)

Читання
1.Найвеселіший місяць.Хто свічки засвітив?Кольоровий віршик(ст.128-130)
2.Матінка-Земля.Пробудження.Яке щастя?(ст.132-133)

Українська мова

1.Слова,які називають ознаки предметів(прикметники)Вправа 258,259(усно)260(письмово),повторити правило на ст.94.

Я досліджую світ

Весняні турботи людей (с. 78 - 81)
                                          
                              3 клас
Літературне читання
1.Урок позакласного читання
Справи твоїх ровесників
С.81-87
2.Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом "Світ дитинства у поезії і прозі".
С.129(давати відповіді на запитання)

Математика
1.Ділення на двоцифрове число виду 64:16 шляхом послідовного ділення.
завд.895(усно)
          896,897,902,903(письмово)

2.Ділення на двоцифрове число шляхом послідовного ділення.Задачі на знаходження четвертого пропорційного.Розв'язування рівнянь.
завд.905,906,910,912,913(письмово)

Природознавство

1. Гриби - живі організми (с. 121 - 123)
Англійська мова 
1. Мій ранок Ex. 1-2 р.102 (письмово), Ex.4 p.103 (усно)
2. Час Ex.3-4 с.105 (усно) Ex. 1-2 c.104 (усно)

                                                     4 клас
Літературне читання
1. Н. Шейко - Медведєва "Лисиця, що впала з неба"
(с.124-133)
2. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом "Розповіді про нас самих"
(с. 134, відповідати на запитання)

Математика
1. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Ділення з остачею.
№ 867, 868 - усно,
№869, 870, 874, 875 - письмово

2. Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею.
№ 876 - усно,
№ 877, 879, 884 - письмово

Я у світі
1. Культурна спадщина народу (с. 123 - 126)

Англійська мова  
1. Лондон-столиця Британії. Present Simple Ex.1-2 p.83(усно) Ex.3 p.83(письмово)
2. Київ - столиця України. Активізація ЛО
Ex.2 p.84(усно) Ex.3-4 p.85(письмово)

                                                  Дистанційне навчання з 16.03 по 20.03
                                                           1 клас
Українська мова

1. Буква” ща”, позначення нею звукосполучення[шч].Читання складів ,слів.
 Опрацювання віршів К. Перелісної “Дощик”, ”Різнокольоровий дощик” (за В.Полинюк) (Ч.2,с.56-57).
2. Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.
3. Закріплення звукового значення букви ” ща”. 
Опрацювання оповідання В. Сухомлинського” Яке щастя?”(Ч.2,с.58).
4. Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. 
Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
5. Закріплення звукових значень вивчених букв.
 Опрацювання тексту” Удома краще”(за Т. Волгіною) (Ч.2,с.59).
6. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень.
7. Звук ф, позначення його буквою еф. Читання складів , слів. 
Опрацювання вірша Л. Кондрашенко “Жираф”(Ч.2,с.60-61).
Математика

1. Числа 91-100. Сотня. Доповнення числових рівностей. Розв’язування задач(с.99).
2. Порівняння чисел у межах 100. Складання нерівностей. Розв’язування задач.(с.100)
3. Метр. Вимірювання метром довжини предметів. 
Співвідношення між одиницями довжини. Вимірювання довжини і висоти предметів.
 Розв’язування задач(с.101).
4. Вартість. гривня і копійка. Дії з іменованими числами.
 Утворення і записування чисел. Розв’язування задач(с.102).

Я досліджую світ
1. Мої досліди. Як виявити невидимку-повітря?(с.50-51).
2. Де міститься вода?(с.53-54).
3. Мої досліди. Які властивості має вода?(с.55).

Англійська мова
1. Я маю..... с.82
2. Літери M m,N n , O o, P p. с. 83-84.
                                 
                                            
                                                    2 клас 
Математика

1.Вирази зі змінною.Знаходження значень виразів зі змінною.№776,777,779(усно)№778,782,780(письмово).
2.Порівняння виразу і числа.Розвязування задач.№784,785,786,788(усно)№787,790(письмово)
3.Повторення таблички множення і ділення до 6.
4.Складання таблиці множення на 6.Творча робота над задачею.№793,794,797(усно).№798,799(письмово)

Читання

1.Яка стежка найкраща?Де найкраще місце на Землі.
Ст.133,134.
2.Урок позакласного читання.Слон Гудзик і вогняна квітка.Ст.137-143(хрестоматія)
3.Про мову.Чарівниця-мова.ст.135,136.
4.Пісня.Соловей і жук.ст.137,138.

Українська мова

1.Слова- назви ознак ,протилежні за значенням.Вправа262,268(усно)269(письмово)
2.Слова-назви ознак,близькі за значенням.Спостереження за роллю цих слів у текстах-описах.Вправа270,271,272(усно)273,274(письмово)
3.Доповнити прикметники,протилежними за значенням.
Вата мяка,а камінь….
Дівчинка весела,а хлопчик….
Донька маленька,а мама…..
Крейда біла,а вугілля…..
Хмарочос високий,а хата….
Чай гарячий,а сік….
Сіль солона,а цукор….
Згрупуйте слова ,близькі за значенням.
1.Розумний,худий,хитрий,кмітливий,худорлявий,лукавий,мудрий.
2.Красивий,потворний,прекрасний,некрасивий,сирий,гарний,вологий,поганий,мокрий,чудовий.
(Письмово)

Англійська мова1. Вечірка на мій день народження с. 86-87
2. Фрукти у моєму саду с. 88-89
3. Дитяче меню с. 90-91

Я досліджую світ

Вести календар спостережень за погодою. 
Які зміни відбуваються в природі навесні? Підсумковий урок (відповідати на запитання с. 84)

                           3 клас
Літературне читання

Т.Шевченко "Не цурайтесь того слова..."
А.Лотоцький "Малий Тарас чумакує"(с.130-134)
О.Іваненко "Тарас у наймах"(с.134-135)
Т.Шевченко "Село! І серце одпочине...", "І досі сниться: під горою"-виразно читати,
"Тече вода із-за гаю...."-напам'ять

Українська мова

1. Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях(впр. 369-усно,
впр.371, 373-письмово)
2.Спостереження за роллю прикметників у загадках(впр.376-усно, впр.377,378-письмово)
3.Закріплення знань учнів про прикметник як частину мови
(Впр.379-усно,  запитання для повторення,с 156-усно, 385,387-письмово,)

Математика

1. Вивчені випадки ділення на двоцифрове число
(№914-усно, №915, 920, 921, 922-письмово)

2.Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів діїї
(№924,925-усно, №927,928,930-письмово)
3. Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без  дужок і з дужками.
(№934-усно, №933,935,936,939,940,942-письмово)
4. Вивчені випадки множення і ділення
(№943,944,945,951-письмово)

Природознавство

1. Бактерії. Значення бактерій у природі і для людини
 (с. 126 - 127). 
2. Охорона рослинного і тваринного світу
( с. 129 - 131)
Англійська мова
1. Режим дня Ex. 3-4 p. 107 (усно), Ex. 6 p. 107 (письмово).
2. Сьогодні та вчора Ex. 3-4 p.109 (усно),
Ex. 5 p. 109 (письмово).
                              4 клас

16 березня
1. Українська мова
Дієслова на - ся. Вимова і правопис дієслів на  - ся.
Впр. 315 - усно, 317, 318
2. Математика
Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа.
№ 885, 886, 887, 888, 891, 892
3. Природознавство
Природне паливо та його запаси в Україні
(с. 110 - 112).
4. Основи здоров'я
Рух на перехресті, майдані
(108- 111).

17 березня
1. Літературне читання
Вступ до теми. Л. Костенко "Затишно дітям в пазусі казок...". Життя і творчість О. Пушкіна. Чарівні перетворення. О. Пушкін "Казка про царя Салтана..." (с. 136 - 139)
2. Математика
Ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні. Задачі на рух
№ 895, 896 - усно, 893, 894, 898, 900, 901
3. Українська мова
Повторення вивченого про дієслово. Розбір Дієслова як частини мови.
Впр. 319 - 322
4.Природознавство
Водойми України. Рівнинні та гірські річки (с. 113 - 116).

18 березня
1. Літературне читання
Чарівні перетворення. О. Пушкін "Казка про царя Салтана..." (с. 139 - 142).
2. Українська мова
Урок розвитку зв'язного мовлення. Урок 13 (с.57 - 60).
3. Інформатика.
 Алгоритм з розгалуженням
(с. 113 - 117).

19 березня
1. Літературне читання
Урок позакласного читання.
Літературні казки (с. 60 - 71)
2. Математика
Ділення багатоцифрових чисел на розрядні (у частці нулі, всередині і в кінці)
№902, 903 - усно, 904, 905, 906, 909, 910.
Англійська мова
1. Карта міста. Порядкові числівники. Ex. 1-2 p. 86 (усно), Ex. 2-5 p. 86 (письмово).

20 березня
1.Літературне читання
Життя і творчість Г. К. Андерсена. Позитивні і негативні персонажі. Г. К. Андерсен "Гидке качення"
(с. 143 - 145)
2. Математика
Додаткові вправи
(с. 146)
Я у світі
Навчальний проект "Сім чудес України"
4.Англійська мова
День народження. Порядкові числівники. Ex. 2-3 p. 87 (усно), Ex. 1 p. 87 (письмово).

                       Дистанційне навчання з 30.03 по 03.04 
                                       
                                        1 клас



                                        2 клас

Математика
1.Знаходження значень виразів зі змінною.Розвязування
задач.Визначення часу за
годинником.№800,804,805(усно)801,802,803,807(письмово)
2.Складання таблиці ділення на 6. Обчислення виразів і
розв’язування задач на знаходження суми двох
добутків.№809,810,811,813(усно)№812,814,815,816(письмо
во).
3.Обчислення виразів Розв’язування задач
.Коло.Круг.№817,822,823(усно)№818,819,820,821,825(письм
ово).
4.Складання таблиці множення числа 7.Розв’язування
задач.№826,827,829,830,831(усно)№832,833,834(письмово).

Українська мова
1.Слова- назви чисел.Вивчити правило на ст.100.Вправа
279,278(усно)280,281(письмово)
2.Поняття про службові слова та їх роль у реченні.Вправа
285,287(усно)288,2899(письмово)Вивчити правило на
ст.102.
3.Підсумковий урок по темі «Іменник,прикметник,дієслово).
Придумати і записати 10 іменників,10 прикметників,10
дієслів.Повторити що таке іменник,прикметник,дієслово.
4.Підсумок за темою «Слово».ст.105.Запитання і завдання
для повторення.

Читання
1.Вовк і семеро козенят.ст.140-141(виразно читати і
переказувати)
2. «Насмішкувате слово»ст.141-143(виразно читати і
переказувати).

3. «Про горду качку»ст.143-навчитися читати і
переказувати.Відповідати на запитання після байки.

Фізкультура
1.Загальнорозвивальні вправи.Ловіння і передача мя’ча
двома руками від грудей з місця,з кроком,зі міною місць.
2.Повільний біг до 4 хв.Різновиди ходьби.Комплекс вправ
ранкової гімнастики з малими мя’чами.
3.Вивчити повороти «наліво», «направо»,
«кругом».Підготовчі вправи.Ведення м’яча.

Інформатика
1.Інформаційна модель.Опрацювати статтю на ст.92-
93(підручник Я досліджую світ)


Я досліджую світ
1.Моя країна - Україна. Моя Батьківщина. Україна - європейська держава. 
Символи держави.
 Опрацювати с.85-87
2. Мої громадянські права та обов’язки як члена суспільства. Опрацювати с.88-89
3. Славетні українці. Опрацювати с.90-91


Англійська мова
1. Купую овочі у магазині  с. 90
2. Мені подобаються банани с.91
3. Макс і Тім друзі с 92

                                        3 клас

Читання
1. В.Сухомлинський " Сонце заходить" - виразно читати і переказувати (с.138-139).
2. Перевір свої досягнення (с.140 -давати відповіді на запитання).
3. Урок позакласного читання.
Шевченкове слово - виразно читати вірші Шевченка з художньої літератури. 

Українська мова
1. Загальне поняття про дієслово.
( впр. 388 - усно, впр.389, 390, 391 - письмово).
2. Розпізнавання дієслів у реченнях.
( впр.392, 394, 396, 398 - письмово).
3. Дієслова - синоніми.
( впр.399, 400, 401, 403 - письмово). 

Математика
1. Поняття частини. Утворення частин шляхом ділення цілого на рівні частини й 
виділення однієї з них. Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу.
 Знаходження частини від числа. Складені задачі на 2 - 4 дії.
( № 952, 954, 958 - усно,
№ 953, 959, 960, 961, 962 - письмово).
2. Утворення і запис частин. Визначення кількості частин у цілому.
 Складені задачі на 2 - 4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.
( № 964 - усно,
№ 963, 965, 966, 967, 968, 970, 972 - письмово).
3. Поняття " чисельник ", "знаменник ". Риска дробу як знак  ділення. 
Розв'язування складених задач на 2 - 4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.
( № 973, 974, 975, 976, 977, 978, 979,981 - письмово ).
4. Поняття частин. Побудова кола (круга). 
Розв'язування складених задач на 2 - 4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.
( № 982, 989 - усно,
№ 983, 984, 985, 986,990, 991, 992, 993 - письмово). 
На п
Приро  Природознавство
1.Червона книга України (с.131 - 134).
1. Заповідники. Ботанічні сади. (с. 134 - 138).

Англійська мова
1. Вчора Ex. 2-5 p. 110 (письмово), Ex. 1-3 p.110 (усно).
2. Вчора вдень Ex. 2-5 р. 112 (письмово), Ex.  1-3 p. 112 (усно)
4 клас                                            
4                                               4 клас
30 березня
1.Українська мова
Прислівник як частина мови.
Ознайомитися з правилом на с. 165, Вправа 323 - усно, 324,325 - письмово.
2. Математика
Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові.
№ 921,922 - усно, 923, 925, 926, 927 - письмово.
3. Природознавство
Озера і болота. Штучні водойми. Охорона водойм (с. 116 - 119).
4. Основи здоров’я
Аварії на дорогах. Дорожні знаки (с. 112 - 116).
            
            31 березня
1.Літературне читання
Позитивні і негативні персонажі. Г. К. Андерсен “ Гидке каченя” (продовження). 
Прочитати продовження казки на с. 146 - 148.
2. Математика
Письмове множення трицифрових чисел на двоцифрові.
№ 929 - усно, 930, 931, 933, 934 письмово.
3. Українська мова
Роль прислівників - синонімів у мовленні. Складання письмової розповіді про веселку.
Вправа 326 - усно, 327 - скласти письмову розповідь про веселку. Вправа 328.
4.Природознавство
Чорне море (с. 119 - 121).

            1 квітня
1.Літературне читання
Позитивні і негативні персонажі. Г. К. Андерсен “ Гидке каченя” (продовження)
.Складання плану казки, стисле переказування.
 Прочитати продовження казки на с. 149 - 150, скласти план, переказувати.
2.Українська мова
Роль прислівників - антонімів у мовленні. Вправа 329, 331.
3. Інформатика
Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.
 Алгоритми з циклами (с. 118 - 121).

             2 квітня
1.Літературне читання
Життя і творчість Джанні Родарі. Упертість чи допитливість?
 Джанні Родарі “Дорога, що нікуди не вела”.
Ознайомитися з автобіографією письменника (с. 151), прочитати казку (с. 151 - 153).
2. Математика
Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрові.
№ 936 - усно, 937, 935, 938, 940, 941 - письмово.
3. Англійська мова
Звичаї та традиції. Порядкові числівники Ex. 3 p. 90 (усно), Ex. 5 р. 90 (письмово).


             3 квітня
1.Літературне читання
Упертість чи допитливість? Джанні Родарі “Дорога, що нікуди не вела” (продовження). 
Переказати казку, відповідати на запитання.
2. Математика
Множення складених іменованих чисел на двоцифрові числа.
№ 942,943 - усно, 944, 945, 948, 949 - письмово.
3. Я у світі
Робимо висновки з теми “Я - українець”( с. 129).
4. Англійська мова
Підготовка до вечірки. Робота з текстом 
Ex. 1-3 р. 92 (усно), Ex. 5 p. 93 (письмово).


                             Дистанційне навчання з 06.04 по 10.04

                                                  1 клас

Українська мова
1. Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз']. 
Опрацювання вірша Грицька Бойка "Горобець" та оповідання "Лісовий майстер"
 ( за Ю. Старостенком ) ( Ч. 2, с.67).
2. Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень.
3. Звук [дж], позначення його буквосполученням "дж". 
Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуковий аналіз слів.
 Опрацювання вірша Н. Забіли "Джміль". (Ч. 2, с. 67).
4. Письмо буквосполучень Дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень.
 Словниковий диктант.
5. Закріплення звука [дж], буквосполучення "дж".
 Опрацювання тексту "Цілющі джерела" ( Ч. 2, с. 69)
6. Закріплення вмінь писати вивчені букви. 
Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
7. Закріплення звукових значень вивчених букв. 
Опрацювання тексту "Дзюдо" ( Ч. 2, с. 70-71).

Математика
1. Додавання виду 60 + 4, 5 + 30. Обчислення вартості покупки.
 Знаходження довжини ламаної лінії. (с. 108). 
2. Віднімання виду 48 - 8, 48 - 40. Взаємозв'язок дій додавання і віднімання.
 Творча робота над задачею (с. 109). 
3. Обчислення на основі нумерації. Складання задачі за частиною умови. 
Вимірювання довжини ламаної лінії та побудова відрізків (с. 110).
4. Обчислення на основі нумерації. 
Складання задач за малюнком і числовими даними. (с. 111).

Я досліджую світ
1. Чому кажуть, що родючий ґрунт - "батько" врожаю? (с. 61)
2. Якими бувають рослини? (с. 63-64).
3. Як вивчити будову рослин? (с. 65).
Англійська мова
1. Літери Qq, Rr, Ss, Tt  с. 87-88
2. Story time с. 89



                                                   2 клас
Математика
1.Дослідження таблиці множення чисел 2,3,4,5,6,7.Периметр прямокутника
.№835,838,840,841(усно)842 ,843(письмово)
2.Складання таблиці ділення на 7.Задачі на порівняння.Периметр квадрата.
№845,846(усно)851,852(письмово)
3.Знаходження невідомого множника.Творча робота над задачею.
№853,855,856(усно)857,859,860(письмово).
4.Складання таблиці множення числа 8.Дії з іменованими числами.
№862,863,864(усно)869,870(письмово).

Укр.мова
1.Поняття про речення.Вправа297,298(усно)301(письмово).Вивчити правило на ст.107.
2.Види речень.Роповідні речення.Вправа 305,306(усно)307(письмово).
3.Питальні речення.Вправа 309,311(усно)312(письмово).
4.Спонукальні речення.Вправа333,334,336(усно)337(письмово).

Читання
1.»Кіт і миша»ст.144-145(виразно читати і переказувати).
2.»Казка про світло» ст.145-146(навчитися читати і переказувати)
3.»Бузиновий цар»ст.146,147(виразно читати).
Інформатика
1.Моделювання як спосіб пізнання.ст.98-99(опрацювати статтю).

Фізкультура
1.Загальнорозвивальні вправи.Повіільний біг до 500 м.
2.Підготовчі вправи.Стрибкові вправи.
Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частиною підйому.
3.Біг що чергується з ходьбою.Навчальна гра у футбол.

Англійська мова
1. Уподобання друзів с. 93
2. Формування навичок аудіювання с. 94
3. Мої мрії у спекотні дні с. 95

Я досліджую світ
1. Які бувають громадські місця (с. 94).
2. Я в бібліотеці (с. 95).
3. Я в театрі (с. 96 - 97).



                                                  3 клас

Літературне читання
1. Брати Грімм " Шипшинка" - виразно читати і переказувати (с. 142-146),  
уривок від слова бенкет до слова забажати - вивчити напам'ять (с. 143, 1 абзац ).
2. К. Коллоді " Пригоди Піноккіо" - виразно читати і переказувати.

Українська мова
1. Дієслова - антоніми.
( впр. 404, 405, 406, 407 - письмово).
2. Вживання дієслів у переносному значенні. Складання розповіді.
( впр. 408, 409, 410,411, 412 - письмово).
3. Закріплення знань і вмінь, пов'язаних із лексико - логічними значеннями дієслів.
( впр. 413, 414, 415, 416, 417 - письмово ).

Математика

1. Знаходження частини від числа. Одиниці вимірювання довжини, маси, часу. 
Задачі на знаходження частини від числа, які пов'язані з іменованими числами.
( № 995, 996, 997 - усно,
№999, 10001001,1002,1003 - письмово).
2. Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа.
( № 100510061009 - усно,
№ 10041007100810101011- письмово).
3. Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною.
( № 101210141015 - усно,
№ 10131018101910201021 - письмово).
4. Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною.
( № 102410251026 - усно,
10221023102710291030 - письмово).

Природознавство

1. Заповідні території рідного краю ( с.138 - 141).
2. Організм людини. Системи органів тіла людини та їх значення для життя людини.
 Нервова система ( с. 142 - 144).

Англійська мова
1. Вчора та сьогодні Ex. 1-2 p. 114 (усно),
Ex. 4 p. 114 (письмово).
2. Минулі вихідні Ex. 2-4 p. 116 (усно), Ex. 5 p. 117 (письмо).

                                                  4 клас
Літературне читання
1. Опрацювати твори із "Хрестоматії сучасної української дитячої літератури".
Олеся Мамчин "Будиночок із зірками" (с.135).

2. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом
 "Літературні казки зарубіжних письменників"(с.154)
3. Людина починається з добра.Л.Забашта "Сказав мудрець..." 
Життя і творчість Анатолія Костецького.А.Костецький "Мрія"(155-157)
4. Урок позакласного читання."Прийди,весно, з радістю"(с.134-140)

Українська мова
1. Однорідні другорядні члени речення,виражені прислівниками.
Вправа 332, 334, 335.
Вивчити правило(с.169).
2. Урок розвитку зв"язного мовлення. Мінерал мудрості(с.61-64).
3. Роль однорідних членів речення, виражених прислівниками.
 Вправа336, 337, 338.

Математика
1. Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня. 
№ 952- усно, 951, 953, 955, 957, 958.
2. Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові.
  № 959 -усно, 960, 962, 964, 966, 967.
3. Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578 *403.
№ 968, 969 -усно, 970, 971, 972, 975, 976.
4. Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові числа без остачі та з остачею.
Середнє арифметичне. № 977, 978, 981 -усно, 979, 980, 982, 985, 986.

Природознавство
1. Рослинний і тваринний світ Чорного моря. Охорона Чорного моря (с. 121 -124).
2. Азовське море (с. 124 -125).

Я у світі
Україна і світ. Найбільші українські спільноти в інших країнах світу (с.130 -135).

Основи здоров"я
Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 190)

Інформатика
Алгоритми з циклами (с. 122 -126)

Англійська мова
1. Підготовка до вечірки. Present Simple, Future Simple Ex. 2-4 p. 94 (усно), 
Ex. 1-3 p. 94 (письмово).
2. Свята у травні. Активізація ЛО Ex. 3-4  p. 97 (усно), Ex 1-2 p. 95 (письмово).

                                                Дистанційне навчання з 13.04 по 17.04
  1 клас
Українська мова
1.Закріплення вмінь писати вивчені букви.Письмо під диктування.
2.Апостроф.Вимова і написання слів з апострофом.Опрацювання тексту "П'ятеро ",вірша "Маю десять пальців я..."(Ч.2,с.72-73).Робота з дитячою книжкою.
3.Написання складів та слів з апострофом.Звуковий аналіз слів.Пояснювальний диктант.
4.Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання тексту"Як ми виграли комп'ютер "(Ч.2, с.74).
4.Закріплення вмінь писати вивчені букви.Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
5.Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання віршів"Я навчився вже читати...","Книжка"(Ч.2,с.75).

6.Закріплення вмінь писати вивчені букви.Написання буквосполучень та речень.Вибірковий диктант.
  
Математика
1. Порівняння виразу і числа. Знаходження числа. Знаходження довжини ламаної лінії. Розв'язування задач. (с. 112).
2. Узагальнення й систематизація знань учнів. Додаткові завдання (с. 113 - 114).
3. Додавання виду 45 + 3. Обчислення виразів за числовою прямою. Творча робота над задачею. (с. 115).
4. Віднімання виду 48 - 5. Задача на знаходження невідомого від'ємника (с. 116).
Я досліджую світ
1. Як розрізняти дерева, кущі й трав'янисті рослини? (с. 66).
2. Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини? (с. 68).
3. Яку користь культурні рослини приносять людям? (с. 69).

Англійська мова
1.. Revision. Розвиток діалогічного мовлення с. 90
2. Я можу грати с. 91

            2 клас

Математика
1.Обчислення виразів і розв’язування задач.№871,872,874,875(усно)876,879,878(письмово).
2.Зв’язок дій множення і ділення.Складання таблиці ділення на 8.Розв’язуванн задач.№881,882,884,885,886(усно)888,889(письмово).
3.Знаходження невідомого дільника.Розв’язування задач.№890,891,892,893,894(усно)895,896,897(письмово).
4.Складання таблиці множення числа 9.Обчислення виразів і розв’язування задач.Побудова квадрата.№898,902,903,904(усно)906,907(письмово).Добре вивчити табличку множення числа 9 і повторити табличку множення чисел 2,3,4,5,6,7,8.

Українська мова
1.Закріплення й узагальнення знань про розповідні,питальні  та спонукальні речення.Відповідати на запитання і завдання на ст.121.
2.Закріплення вивченого про види речень.Робота над виразністю читання.Придумати і записати по 2 розповідних,питальних,спонукальних речення.
3.Поняття про текст.Розрізнення окремих речень і тексту.Заголовок.Вправа 339,342(усно)343(письмово).Вивчити правило на ст.123.

Читання
1.»Ображена черепаха»-виразно читати і переказувати.ст.148.
2.Вивчити скоромовку на ст.148
3.»Літній день»-навчитися читати.ст.150.Відповідати на запитання після тексту.
4.»Три метелики»-виразно читати і переказувати.

Інформатика
1.Поняття команди та виконавця.Опрацювати ст.106,107.

ФІЗКУЛЬТУРА
1.Комплекс вправ ранкової гімнастики з предметами.Біг ,що чергується з ходьбою до 1000м.Навчальна гра у футбол.
2.Удари внутрішньою стороною стопи по м’ячу,який котиться.Навчальна гра у футбол.
3.Комплекс вправ ранкової гімнастики.Чергування бігу у повільному темпі з ходьбою до 1000м.

Англійська мова
1.У твоє портфоліо: "Моя тарілка"
2. "Як ми знаємо наших друзів?" с. 97
Я досліджую світ
1. Україна в світі. Різноманітність людей у світі. Країни світу (с. 100 - 102).
2. Взаємозв'язки України з іншими країнами (с. 103).
3. Внесок українців у світові досягнення (с. 104 - 405).

                                                         3 клас
Літературне читання
1-2. А. Ліндгрен " Про Карлсона, що живе на даху" (с.153-157-виразно читати, переказувати, давати відповіді на запитання).
3. Урок позакласного читання
Зі скарбниці казкарів світу (читати казки казкарів світу).
4. Перевір свої досягнення.
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом " Із скарбниці казкарів світу" (с.158- давати відповіді на питання).

Українська мова
1. Змінювання дієслів за часами. Складання кінцівки тексту- спостереження.
( впр.419-усно, вивчити правило на с.167-168,
впр.420,422-письмово).
2. Вправи на розпізнавання часових форм дієслова.
( впр.425-усно, 423, 426-письмово).
3. Дієслова, що означають завершену і незавершену дію. Редагування тексту.
( впр.427-усно, 430, 431-письмово).

Математика
1. Повторення і закріплення вивченого про частини. Розв'язування складених задач на 2-4 дії.
(№ 1031, 1032-усно, № 1033, 1035, 1038- письмово).
2. Повторення нумерації трицифрових чисел. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Порівняння іменованих чисел, поданих в одиницях довжини.
(№ 1, 2, 3, 4, 5 - усно, № 7, 9, 10 - письмово).
3. Читання і запис чисел у нумераційній таблиці. Розрядний склад числа. Запис числа у вигляді суми розрядних доданків. Загальна кількість одиниць, десятків, сотень у трицифровому числі. Задачі на 2 - 3 дії.
(№ 11, 12, 14, 15 - усно,
№ 17, 19, 20 - письмово).
4. Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків
(№ 21, 22, 23 - усно,
№ 24, 29, 30 - письмово).

Природознавство
1. Опора тіла і рух. Опорно-рухова система (с.144 - 146).
2. Травна система (с.149 - 150).

Англійська мова
1. Підсумковий урок з теми. Узагальнення знань учнів. Ex. 1, 2, 3, p. 117 (письмово).
2. Мої уподобання Ex. 2-4 p.120 (усно), Ex. 5 p. 121 (письмово).

                                                   4 клас
Літературне читання
1. Наші вірні друзі - тварини. А. Костецький "Спішу додому" (с. 158).
2. Найдорожча знахідка.
В. Сухомлинський "Не загубив, а знайшов" (с. 159 - 160).
3. Життя і творчість Всеволода Нестайка. Вірні друзі. В. Нестайко "Шура і Шурко"(с. 161 - 163).
4. Вірні друзі. В. Нестайко "Шура і Шурко"
(с. 163 - 166 скласти продовження оповідання).

Українська мова
1. Роль прислівників у художніх та науково - популярних текстах.
Вправи 339, 340, 341.
2. Правопис найуживаніших прислівників. Робота з афоризмами та народними прикметами.
Вправи 342 - усно, 343, 344, 345.
3. Порівняльна характеристика прислівників з іншими частинами мови.
Вправи 346, 349 - усно, 347, 348, 350.

Математика
1. Письмове ділення з остачею трицифрових чисел на двоцифрові, якщо частка двоцифрова.
№ 987, 991 - усно, 988, 990, 992, 994, 995.
2. Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові.
№ 996, 1000 - усно, 998, 1001, 1002, 1003.
3. Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.
№ 1004, 1009 - усно, 1005, 1006, 1008, 1011, 1012.
4. Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.
№ 1013, 1015 - усно, 1014, 1016, 1018, 1019.

Природознавство
1. Рослинний і тваринний світ Азовського моря. Охорона Азовського моря
(с.125 - 127).
2. Використання і охорона природніх багатств водойм. (Скласти усну розповідь про те, як ми використовуємо і охороняємо водойми).

Я у світі
Ти і світ людей
(с. 139 -145).

Інформатика
 Створюємо гру. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей
(с. 127 - 130).

Основи здоров' я
Самооцінка і поведінка людини. Впевненість і
самовпевненість
(с. 119 - 123).

Англійська мова
1. День гумору. Доповнення діалогів. Ex. 3, 5 p. 99 (письмово), Ex. 1 р. 97 (усно).
2. Улюблені свята. Готуємося до свят. 
Ex. 1-3 р. 100 (усно), Ex. 3, 5 p. 103 (письмово).


                  Дистанційне навчання з 21.04 по 24.04
1 клас
Українська  мова
1. Алфавіт.Звуки мовлення.Букви.Алфавітні назви букв.Опрацювання вірша"Буква"Я"". (Ч. 2,с.76-79).
2. Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту.Побудова і записування речень.
3. Читаю і відгадую загадки .Загадки.Складання загадки про тварину.Опрацювання текстів" У лісовій школі","Солодке слово"(Ч. 2,с.80-81).
4. Речення.Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом.Робота з деформованими реченнями.
5. Читаю і слухаю дитячі пісні.Українська народна колискова.Дитячі народні пісні "Зайчику,зайчику...","Два півники".Українська народна пісня. "Вийди,вийди,сонечко"(Ч. 2,с.82-83).
Математика
1. Додавання круглих чисел у межах 100. Розв'язування задач (с. 117).
2. Додавання виду 45 + 30. Колективне складання задачі на знаходження невідомого від'ємника за малюнком (с. 118).
3. Закріплення додавання виду 45 + 30. Порівняння виразу і числа. Розв'язування задач (с. 119).

Я досліджую світ 
1. Якими бувають рослини? (с. 73-74).
2. Хто такі комахи? (с. 75).

Англійська мова

1. Він може, він не може с. 92-93
2. Вона може, він не може с. 92-93
                 
                         2 клас
Математика
1.Дослідження таблиці множення чисел 2,3,4,5,6,7,8,9.№909,912,913(усно)914,915(письмово).
2.Складання таблиці ділення на 9.Обчислення виразів і задач.Аналіз діаграми.№917,918,919,922(усно)920,923,924(письмово).
3.Знаходження невідомого діленого.Знаходження значення виразів зі змінною.Творча робота над задачею.№925,930,932(письмово)926,929,933(усно).
4.Добре повторити всю  табличку  множення і ділення .

Українська мова
1.Поняття про текст.Добір заголовків до тексту.
Вправа 346,348(усно)347(письмово)Вивчити правило на ст.125.
2.Будова тексту:зачин,основна частина,кінцівка.Вправа352,353,354(усно)355(письмово).Вивчити правило на ст.127.
3.Закріплення знань про будову тексту.Повторити все про текст.
4.Типи текстів.Текст-опис,текст-розповідь,текст-міркування.Вправа 363,364,368(усно)374(письмово).Вміти розпізнавати текст-розповідь,текст-опис і текст-міркування.

Читання
1.»Дивосвіт»-виразно читати.ст.152.
2.»Джміль»-читати і переказувати.ст.153.
3.»Равлик»-навчитися читати і переказувати.ст.154.
4.ст.154-давати відповіді на запитання.

Інформатика
1.Поняття алгоритму.Опрацювати ст.116-117.

Фізкультура
1.Вправи з великим м’ячем.Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу і м’ячу ,що котиться.
2.Біг 30 м з високого старту.Стрибкові вправи.Навчальна гра у футбол.
3.Стрибкові вправи.Виконання ударів після зупинки та ведення м’яча.Навчальна гра у футбол.
Англійська мова
1. Пори року та погода .с. 100
2. Відгадай яка пора року найкраща для мене. с. 101
Я досліджую світ
1. Підсумковий урок. (Давати відповіді на запитання на с. 108).
2. Літо. Літні явища в природі. Ознаки літа в неживій природі
(с. 109 - 111).
3. Рослини влітку
(с. 112 - 113).

                                           3 клас

Літературне читання
1. Вступ до теми. Традиції українського народу.
За В. Скуратівським " Благослови, мати, весну зустрічати!" (с.159 - 161).
2. Казка природи. Т.Коломієць " Березень". Прислів'я(с. 162).
3. Ознайомлення з життям і творчістю Михайла Стельмаха.
М. Стельмах " Гуси - лебеді летять". Прислів'я (с. 163 - 164).

Українська мова
1. Закріплення вивченого про часові форми дієслова. Навчальний діалог.
(впр. 439-усно, 
437, 438, 440- письмово).
2. Написання частки не з дієсловами. Розбір дієслова як частини мови. Навчальний діалог.
( впр.441, 442 - усно,
443, 444, 445 - письмово).

Математика
1. Усне додавання і віднімання 
трицифрових чисел. Задачі на різницеве порівняння
(№ 31,33, 34, 35 - усно,
№ 32, 38, 39, 40- письмово).
2. Взаємозв'язок між додаванням і відніманням. Рівняння. Розв'язування задач
(№ 41, 42, 43, 47 - усно,
№ 44, 46, 48, 49 - письмово).
3. Додавання і віднімання іменованих чисел. Задачі, які пов'язані з пропорційними величинами: загальна маса, маса одного предмета, кількість предметів. Задачі на зведення до одиниці
(№ 50, 52, 55, 56 - усно,
№ 51, 54, 57, 58 - письмово).

Природознавство
Харчування. Правила здорового харчування (с.151 - 153 ).

Англійська мова
1. Розваги Ex. 2-4 p. 122 (усно), Ex. 5 p. 123 (письмово).
2. Пишемо листа другові Ex. 2 p. 124 ( усно), Ex. 5 p.125 (письмово).
                            

                                           4 клас
Літературне читання
1. Нових друзів наживай, а старих не забувай. М. Чумарна "Казка про друга"
(с. 166 - 168).
2. Нових друзів наживай, а старих не забувай. М. Чумарна "Казка про друга"
(продовження с. 168 - 169).
3. Нових друзів наживай, а старих не забувай. М. Чумарна "Казка про друга". Переказування казки (с. 166 - 170).
4. Гумористичні твори. В. Нестайко "Із сміхом треба бути обережним...". Г. Малик "Мавпині іменини". Розігрування сценки за віршем (с. 171 - 172).


Українська мова
1. Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів із розділу "Прислівник".  Запитання і завдання для повторення  (с. 176). 
2. Урок розвитку зв'язного мовлення. Моя матуся
(с. 65 - 68).

Математика
1. Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Обчислення значень виразів із буквою.
№ 1020, 1022 - усно, 1021, 1023, 1025, 1026, 1027.
2. Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові числа, якщо частка містить нулі.
№ 1029, 1030 - усно, 1031, 1032, 1033, 1034, 1035.
3. Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нулі в кінці.
№ 1036, 1038 - усно, 1037, 1039, 1040, 1041, 1042.
4. Письмове ділення з остачею багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нуль одиниць.   № 1044 - усно, 1045, 1046, 1048, 1049, 1050.

Природознавство
Ґрунти України, їх стан та охорона (с. 128 - 131).


Я у світі
Європейський Союз - співтовариство народів Європи.

Інформатика
Логічне слідування. Сортування та впорядкування об'єктів за деякою ознакою
(с. 103 - 107).

Англійська мова
1. Школа у Британії Ex. 2-4 p. 104 (усно), Ex.  5 p. 105 (письмово).
2. Я-школяр Ex. 2-3  p. 206 (усно), Ex 5 p. 107 (письмово).

                             Дистанційне навчання з 27.04 по 08.05
                                                          1 клас



Немає коментарів:

Дописати коментар